- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση
Για μεγέθυνση κάντε κλικ πάνω στην κάρτα
samos

Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Συνέντευξη του ποδοσφαιριστή Μάριου Μαυρουδή στον Νίκο Οικονόμου και το www.samossport.blogspot.gr

Ο Μάριος Μαυρουδής είναι ο όρθιος τέταρτος απο αριστερά. Σε αγώνα με τους νέους του Ολυμπιακού στο γήπεδο Κλεάνθης Βικελίδης με αντίπαλλο τον Άρη.

Καλημέρα Μάριε, κατ' αρχάς σε ευχαριστώ που δέχτηκες να απαντήσεις στις ερωτήσεις μου διότι κάνοντας μια έρευνα στο διαδύκτιο διαπίστωσα  εκτός τις ομάδες που έχεις αγωνιστεί   έχεις φορέσει και το Εθνόσημο το οποίο προσδίδει ιδιαίτερη αξία στο βιογραφικό σου. Αλλά στο δια ταύτα:.
1)Σε ποιά Ομάδα αγωνίζεσαι τώρα; και σε ποιες έχεις αγωνιστεί κατά το παρελθόν;


Μάριος Μαυρουδής ποδοσφαιριστής του Αία Ταύρου

 

Απάντηση: Καλησπέρα σας κύριε Οικονόμου .Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον που δείχνετε. Θα προσπαθήσω να απαντήσω στις ερωτήσεις σας και να πω αυτά που έχω περάσει και έχω ζήσει. Πολλά από αυτά είναι πολύ όμορφα ενώ αλλά είναι καταστάσεις οι οποίες είναι αντικειμενικά δύσκολες, άσχημες και σε καμία περίπτωση ευχάριστες..

Αυτή τη ποδοσφαιρική περίοδο αγωνίζομαι στον Αία Ταύρου. Ομάδα Δ Εθνικής στην Αθήνα ,στον 8ο όμιλο. Για πολλούς είναι ο καλύτερος όμιλος στην Δ εθνική σε όλη την Ελλάδα.

- Η αλήθεια είναι ότι έχω περάσει από αρκετές ομάδες λόγο του ότι ασχολούμαι από πολύ μικρός με το ποδόσφαιρο. Βλέπετε πάντα μου άρεσε πολύ κ έτσι ξεκίνησα όταν ήμουν ακόμα πολύ παΐδι στην ηλικία των 6.

-Οι ομάδες που έχω περάσει μιας και αναφέρθηκα στο τόσο μακρινό παρελθόν μου είναι : Πανιώνιος ( Ακαδημίες ) από 6 μέχρι τα 7 μου.

Μετά λόγο κακών καταστάσεων στις ακαδημίες με άσχημες υπόδικες εγκαταστάσεις θέλησα να φύγω. Έτσι πολύ απλά ( διότι σε αυτές τις ηλικίες δεν έχεις ούτε δελτίο ) πήγα στις ακαδημίες του Χουάν Ραμόν Ρότσα .Ήταν πραγματικά πολύ ωραία και η γηπεδική εγκατάσταση αλλά και οι προπονήσεις. Έτσι μετά από 2 χρόνια στα 9 μου έκανα και το πρώτο μου ταξίδι στην Πορτογαλία για ένα τουρνουά με ομάδες ουσιαστικά από όλο τον κόσμο. Ήμουν αρκετά τυχερός διότι το να είσαι σε ένα καλό σωματείο με υγιείς συνθήκες και καλούς συμπαίκτες αλλά και προπονητές, είναι σημαντικό. Όταν είσαι ακόμα μικρός μαθαίνεις, εκτός από το να παίζεις* για την πλάκα σου και για να αθλείσαι κάνοντας αυτό που σε κάνει χαρούμενο* μαθαίνεις τα βασικά πράγματα που πρέπει να ξέρει ένας ποδοσφαιριστής. καταφέραμε να βγούμε στις θέσεις 1η και 3η ( είχαμε πάει ως 2 ομάδες ) και θεωρώ ότι έκανα πολύ καλές παρουσίες αλλά ας προχωρήσουμε. Στη συνέχεια με ζήτησε ο Παναθηναϊκός σε ηλικία των 10.Ήμασταν για 2 χρονια αντιπαλοι στα πρωταθληματα και με έχανε δει. Μου έγινε η πρόταση και έτσι στα 10 μου είχα φτάσει στην Παιανία και στον Παναθηναϊκό. Για 2 χρόνια έκανα την διαδρομή Καλλιθέα-Παιανία καθημερινά( άδω πρέπει να πω ένα ευχαριστώ στον πατερά μου ο όποιος πάντα με βοηθούσε αλλά και στη οικογένεια μου που ποτέ δεν είδε αρνητικά το ότι και αν επιλεγώ ). Εκείνη την εποχή έγιναν κάποιες αλλαγές στις ακαδημίες του ΠΑΟ και έτσι ήρθαν και έφυγαν ποδοσφαιριστές και προπονητές .Αυτά τα 2 χρόνια προπονητής μου ήταν ο κύριος Χριστοδούλου. Στις αρχές της επόμενης χρονιάς μετά από επιλογές και δοκιμασίες πέρασαν και αγωνιστήκαν πολλοί ποδοσφαιριστές της τότε ηλικίας μου. Επελέγειν να μείνω και να είμαι ουσιαστικά εσώκλειστος στην Παιανία όπου θα έκανα την προπόνηση μου αλλά και ουσιαστικά θα πέρναγα τον υπόλοιπο καιρό εκτός προπόνησης εκεί, με σχολειό όπου πηγαίνουν όλα τα παιδιά της ομάδας μαζί. Οι γονείς μου δεν θέλησαν να με αφήσουν στην ηλικία των 12 εκτός οικογενείας και έτσι έφυγα Την ιδία χρόνια πήγα και δοκιμάστηκα σε ομάδα κοντά στο σπίτι μου..στον Ολυμπιακό. αν θυμάμαι καλά έγιναν δόκιμες σε 60 άτομα και διάλεξαν μόλις 2. Γενικώς αυτές οι ομάδες έχουν αρκετό συναγωνισμό, και όλοι θέλουν να είναι μελή τους. Έτσι λοιπόν βρέθηκα στον Ολυμπιακό στις ακαδημίες από τα 12 μέχρι τα 17 μου. Μετά στην ηλικία των 17 έκανα το 1ο μου επαγγελματικό συμβόλαιο στον Ολυμπιακό .Πράγμα δύσκολο αλλά αν δουλεύεις τότε μπορείς να το πετέχιες. Έκανα προπόνηση με την 1η ομάδα με όλα τα μεγάλα ονόματα αλλά και με τους νέους. Μετά από τον Ολυμπιακό πηρά μετεγγραφή στον Αργότερη ομάδα Α Εθνικής στην Κρήτη σε ηλικία 19 ετών. Την επομένη χρονιά από τον νότο βρέθηκα στον βορρά και την όμορφη Καβαλά .Ομάδα Β εθνικής με την όποια καταφέραμε να ανέβουμε στην Α .Έπειτα αγωνιστικά με τα χρώματα της Νίκης Βόλου  ομάδα με ιστορία και κόσμο που έχω να θυμάμαι και όμορφα και άσχημα .Στην συνέχεια λόγο προσωπικών προβλημάτων γύρισα στην Αθήνα και στον Κεραυνό Κερατέας( γ εθνική) όπου μετείχα για 3 μήνες και μετά έπρεπε να καταταχτώ ως στρατιώτης. Την επομένη χρονιά ξανά άρχισα να παίζω στην Ολυμπιάδα Κερατσινιού( δ εθνική 9ο όμιλο ) όπου έπαιξα αρχηγός και φέτος είμαι μέλος της ομάδας ¨-Αίας Ταύρου-. .

Τέλος ήμουν βασικό στέλεχος της εθνικής ομάδας για 4 χρονιά.( κάτω των 15-17-19 ).Πηρά μέρος σε 3 Πανευρωπαϊκά πρωταθλήματα και στο τελευταίο κατακτήσαμε την 2η θέση.  και στης Μεικτής Πειραιά όπου  βγήκαμε 2οι πανελληνιά στο πρωτάθλημα μεικτών ομάδων νέων.
 

2) Με ποιους προπονητές έχεις συνεργαστεί και ποιος σε βοήθησε περισσότερο;
 
 
 
 Απάντηση: Οι προπονητές που έχω συνεργαστεί είναι αρκετοί. Ο κάθε ένας ξεχωριστή προσωπικότητα .Όπως ο Κος Μπάγιεβιτς που τον θεωρώ κορυφαίο. Συνεργάστηκα με τον Κο Παπακώστα. με τον Κο Νιόβια ,με τον Κο Καραγεωργίου, Κο Μάουερ ,Κο Αναστόπουλο ,Κο  Πυρέννη , Κο Δημητρίου ,Κο Βουτσινά .Ο κάθε ένας μου έδωσε και από κάτι διαφορετικό.
3)Με ποιους από τους παίχτες που αγωνίζονται τώρα στον Ολυμπιακό ή σε άλλες ομάδες εθνικών κατηγοριών ήσουν συμπαίκτης; έχεις κρατήσει επαφές με κάποιον;
Ο Μεγάλος Ριβάλντο
 
Σιόβας-Μήτρογλου
 
Απάντηση: Ποδοσφαιριστές που είχα συμπαίκτες είναι παρά πολλοί και προφανώς θα αναφέρω μόνο μερικούς. Rivaldo, Giovvani , Γιαννακόπουλος , Νικοπολίδης ,Σαπάνης , Drulic , Mario Himblinger , Ogounsoto , Σιόντη , Παπασταθόπουλο , Ιωαννίδη , Σιόβα Μήτρογλου ,και πολλούς ακόμα .Οι επαφές που έχω κρατήσει είναι λίγες όπως λίγοι είναι και οι φίλοι μου. αυτό γίνεται για διαφόρους λογούς .Φυσικά και έχω καλές σχέσεις με όλα τα παιδιά απλά δεν γίνεται να είσαι φίλος με όλους. Ποτέ δεν ήμουν.
 

4)Ποιος προπονητής θεωρείς ότι έπαιξε σημαντικό ρόλο στην εξέλιξή σου;[είτε θετικά είτε αρνητικά;]
Βερμιούλεν (Την εποχή που είχε υπο την εποπτεία του τα τμήματα νέων του Ολυμπιακού, Επί Σόλιντ)

Απάντηση :Νομίζω ότι όλοι κάνουμε τις επιλογές μας .καλές η κακές. Δυστυχώς είχα την ατυχία να είμαι σε καταστάσεις κάπως περίεργες και έτσι είχα μερικά προβλήματα .Όπως με τον κύριο Βέρμιουλεν με τον όποιο ήρθα σε ρήξη . Χωρίς να φταίω .Μερικές φορές από εκεί που δεν το περιμένεις σου έρχονται προβλήματα που πρέπει να λύσεις. Το πως θα επιλέξεις να κινηθείς είναι και το θέμα που πρέπει να σκεφτείς περισσότερο.

5) Στον Ολυμπιακό λειτουργούσαν αξιοκρατικά; δηλαδή όποιος άξιζε έπαιζε ή συνέβαινε κάτι άλλο διότι βλέπαμε Π.Χ να ξοδεύονται εκατομμύρια σε παίκτες όπως ο Λέμενς(Βέλγος τερματοφύλακας) και παιδιά όπως ο Κλέοπας Γιάννου δεν έπαιξε ποτέ στον Ολυμπιακό. Συναίβει κάτι ανάλογο με σένα;
Ο Λέμενς που τον θυμόμαστε από τα ωραία χτενίσματα και τις υψηλές απολαβές του
 
Απάντηση : Ο Ολυμπιακός είναι μια πολύ μεγάλη ομάδα και πρωταγωνιστεί σε κάθε χρόνο στην Ελλάδα. Είναι δύσκολο να μην έχει παίχτες οι όποιο να είναι αναγνωσμένης άξιας για να το πετύχει από την άλλη μεριά αρκετές φορές και επειδή είχα την τύχη και την τιμή να είμαι ένα μέλος του, μπορώ να πω ότι πολλά παιδιά σε νεαρή ηλικία είχαν όλα τα χαρακτηριστικά για να μπορέσουν έστω να πάρουν κάποιες ευκαιρίες. Δεν μίλα μόνο για έμενα αλλά γενικά για πολλά παιδιά που μπορούσαν να έχουν μια θέση αν και μόνο αν είχαν την στήριξη του συλλόγου.


6) ΠΈΡΥΣΙ ΓΝΩΡΊΖΩ ότι υπηρέτησες μέρος της Στρατιωτικής σου θητείας στη Σάμο και συγκεκριμένα στο 164 ΤΕ στους Μυτηλινιούς. Ήταν η πρώτη φορά που ήρθες στη Σάμο; ποιες οι εμπειρίες σου;
 


Λεμονάκια Σάμος



Ποτάμι-Καρλόβασι Σάμου
Απάντηση:Ναι έτσι είναι υπηρέτησα την μαμά πατρίδα στην Σάμο. Είχα ξανά πάει αλλά για διακοπές μικρός με την οικογένεια μου. Είναι πολύ όμορφο νησί. Βέβαια ένα μέρος δεν είναι ποτέ όμορφο αν δεν συνοδεύεται από όμορφη παρέα. Εγώ και στις διακοπές μου αλλά και στην θητεία μου είχα αξιόλογα άτομα .Έτσι μου ήταν πιο εύκολο να περάσω από αυτό το στάδιο του Στρατού. Να πω άδω ότι γνώρισα 2 άτομα από το καταπράσινο νησί γνωστό ως Ζούγκλα με τα όποια ακόμα έχω πολύ καλές επαφές και θεωρώ φίλους μου. τον Κο Γιώργο Βελονάκη και Κο Αντώνη Μασούρη.


Έμαθα ότι επειδή είχε διαλυθεί ο κεραυνός κερατέας. πέρυσι έφτασες ένα βήμα απο το να μεταγραφείς έστω για 6 μήνες στο Πυθαγόρα Κοντακαιϊκων αλλά μια μετάθεση τη τελευταία στιγμή είχε σαν αποτέλεσμα να μην σε δούμε με τα χρώματα του Πυθαγόρα. Η ερώτηση μου και ταυτόχρονα απορία είναι η εξής : Πως ένας ποδοσφαιριστής με τις δικές σου παραστάσεις θα "ΚΑΤΑΔΕΧΟΤΑΝ" να αγωνιστεί σε μια ομάδα του Α' τοπικού Σάμου, που έχει χωμάτινο γήπεδο; Τι ήταν αυτο που σε τράβηξε; Η αγάπη σου για τη μπάλα; ο τρόπος που σε προσέγγισαν οι άνθρωποι της ομάδας; ήταν κάτι άλλο;
 
Πυθαγόρας Κοντακαιϊκων (Σάμος) μια αξιόλογη ομάδα, του Α' τοπικού Σάμου, με χωμάτινο γήπεδο (εν έτη 2012) που επειδή δουλεύει σωστά καταφέρνει να συγκινήσει ακόμα και ποδοσφαιριστές με τις παραστάσεις του Μάριου Μαυρουδή
 

Απάντηση: Το ποδόσφαιρο καταρχάς είναι ένα παιχνίδι. Το πιο ωραίο παιχνίδι. Άλλωστε για αυτό τον λόγο τόσοι άνθρωποι ασχολούνται και μαζί του. Διότι προσφέρει θέαμα δημιουργεί καταστάσεις ευ αγωνίζεστε και επίσης δεσμούς ανάμεσα στα άτομα που συμμετέχουν η ακόμα παρακολουθούν  Επίσης το ποδόσφαιρο σε όλη τη γη είναι το ίδιο. Το μόνο που αλλάζει είναι το περίβλημα. Σαν μια σοκολάτα..υπάρχουν πολλές συσκευασίες και πολλών ειδών σοκολάτες αλλά όλοι στο άκουσμα του ονόματος φέρνουν το ίδιο πράγμα στο μυαλό τους. Έτσι και το ποδόσφαιρο. Το χωμάτινο γήπεδο δεν υπήρξε πρόβλημα για καλύτερους και μεγαλύτερους ποδοσφαιριστές από έμενα κατά τα παλαιοτέρα χρονιά. Άλλωστε και εγώ το πρόλαβα όταν ήμουν μικρός. Πριν το πλαστικό παίξαμε και εμείς σε αυτό το *χώμα* . Οι παραστάσεις που έχω στο επάγγελμα μου ( και ευχαριστώ τον θεό για αυτό ) είναι αρκετές. Αλλά  δεν νομίζω ότι με το να πας στην οποιαδήποτε ομάδα χάνεις κάτι από το είναι σου η μάλλον κάτι από την προσωπικοτητά σου. Άλλωστε κάθε ομάδα είναι και ένα ξεχωριστό σπίτι. Με τα καλά του και τα κακά του. Έτσι και για έμενα μια ομάδα που είμαι η θα ήμουν μέλος ας μην ξεχνάμε ότι είναι και το σπίτι μου που βρίσκομαι καθημερινά. Μου δίνει στέγη τροφή κ αρκετά ακόμα. Επίσης θα ήθελα να συνεχίσω να κάνω προπόνηση και αγώνες διότι χωρίς αυτά δεν μπορείς να συνεχίσεις. Τέλος νομίζω ότι η Κος Βελονάκης  ήταν αρκετός σαν αφορμή για να το τολμήσω^.
Μάκης Ψωμιάδης

7) Κύριε Μάριε θα ήθελα, εάν επιθυμείτε βέβαια, έχετε αγωνιστεί στη Καβάλα και τον Εργοτέλη. Πριν από λίγο καιρό πέθανε δυστυχώς ο πρόεδρος του Εργοτέλη, ο Κύριος Παπουτσάκης, και ο Κύριος Ψωμιάδης είναι στη φυλακή, πρώην πρόεδρος της καβάλας, θα θέλαμε να μας πείτε μερικά λόγια για αυτούς Καλά ή κακά ότι θέλετε και εάν το θέλετε.
 
Απόστολος Παπουτσάκης


Απάντηση:
Θα ήθελα πρώτα να μιλήσω για τον Κύριο Παπουτσάκη. Και να δώσω τα συλλυπητήρια μου στην οικογενειά του  για τον χαμό του. Ήταν ένας πολύ αξιόλογος άνθρωπος ,που έκανε ότι μπορούσε για την ομάδα που τόσο αγαπούσε τον Εργοτέλη.Το κυριότερο όμως είναι πως ήταν Άνθρωπος και πάντα τον απασχολούσε το πρόβλημα που μπορεί να υπήρχε σε οποιοδήποτε τομέα. Δεν είχα κανένα πρόβλημα ποτέ μου με τον Κύριο Παπουτσάκη ούτε με την ομάδα ,ισα ισα που πέρασα πολύ όμορφες στιγμές. Στην Καβάλα γνώρισα τον πρόεδρο της ομάδος, τον Κύριο Ψωμιάδη .Να πω ότι είναι μια πολύ δυνατή προσωπικότητα ο Κος Μάκης. Έτσι τον λέγαμε στην ομάδα εκτός από το γνωστό..*Πρόεδρε* . Δεν θα ήθελα να αναφερθώ στο θέμα της φυλάκισης του ( κακώς για έμενα ) . Να επισημάνω όμως ότι ήταν ο πιο φανατικός οπαδός της ομάδας του και ο καλύτερος φίλος των ποδοσφαιριστών. Δεν θυμάμαι ποτέ να έχει υπάρξει κάποιο πρόβλημα με συνεργάτη του ποδοσφαιριστή. Τους ευχαριστώ και τους δυο που με τίμησαν.

8) Από ποια ομάδα έχετε τις καλύτερες αναμνήσεις, είτε αντρική είτε παιδική, είτε νέων;
 
Καβάλα

 
Απάντηση: Δεν ξέρω ποια ανάμνηση μου είναι ίσως η καλύτερη. Ένα από τα πιο ωραία ποδοσφαιρικά χρονιά το πέρασα στην Καβαλά .Πολύ καλή ομάδα με καλούς ποδοσφαιριστές και πολύ καλούς χαρακτήρες. Άλλωστε χρειάζονται και τα 2 για να μπορέσεις να πετύχεις μια άνοδο .πολλές φορές το κλίμα στην ομάδα είναι πιο σημαντικό και από τον τρόπο παιχνιδιού. Πάντως μέχρι στιγμής έχω να θυμάμαι πολλά και έτσι το να μιλήσω για όλα είναι κάπως περάτη.


9) Ποιο είναι το ποδοσφαιρικό σας απωθημένο;
 
Εθνική Ελλάδος
 
 
Απάντηση: Αυτό που θα ήθελα να πτυχή είναι να παίξω στην Εθνική Ελλάδος ανδρών. Νομίζω ότι είναι ένας στόχος που όλοι θέλουν .Λίγοι καταφέρνουν.

10) Θέλετε κάποια στιγμή να επιστρέψετε στον Ολυμπιακό ή την εθνική Ελλάδος;

Απάντηση: Είναι μια ερώτηση που θα ήθελα πολύ να πω ναι. Ξέρω όμως ότι είναι δύσκολο έτσι για την ώρα αυτό που κάνω είναι προπόνηση και αγώνες. Ελπίζω με τύχη και καλή συνέχεια να μπορέσω ίσως να ξανά δοκιμάσω .

11) Ποιά είναι η ωραιότερη ανάμνηση από τους Αγώνες σας στο εξωτερικό με την Εθνική;

Απάντηση: Το όλο θέμα με την εθνική είναι υπέροχο . Όμως το να τραγουδάς τον Εθνικό ύμνο της Ελλάδος πριν την έναρξη του αγώνα είναι ένα συναίσθημα μοναδικό. Ήμουν τυχερός που το έζησα, μακάρι να το ξαναζήσω και να ξανά παίξω στην Εθνική που τόσο αγαπάμε  όλοι οι Έλληνες.

12) Έχεις να δώσεις κάποια συμβουλή στα νέα παιδιά στη Σάμο που ασχολούνται με το ποδόσφαιρο; τι να προσέξουν εάν θέλουν να γίνουν σωστοί ποδοσφαιριστές;



Μικροί Σαμιώτες ποδοσφαιριστές
 
Απάντηση: Η συμβουλή μου είναι τόσο απλή, όσο και δύσκολη. Αν θες κάτι πολύ πρέπει να προσπαθείς να το κάνεις και καλά. Όχι για τους άλλους μα για εσένα τον ίδιο. Το ποδόσφαιρο είναι ένα παιχνίδι, και όπως κάθε παιχνίδι έχει τις δυσκολίες του. Η καθημερινή προπόνηση και η αφοσίωση την ώρα της προπόνησης θα σε κάνει καλύτερο. Οι προπονητές υπάρχουν για κάποιο λόγο έτσι αν τα νεαρά παιδιά έχουν ικανούς προπονητές και τους ακούνε θα μπορέσουν να βελτιωθούν τόσο ώστε να μπορέσουν να παίξουν σε ένα καλό επίπεδο.
 13)Ασχολείσαι με κάτι άλλο εκτός από το ποδόσφαιρο; Διαβάζεις; έχεις κάποιο άλλο χόμπι;
 Στον ελεύθερο μου χρόνο κάνω διάφορα πράγματα .Διάβασμα είναι ένα από αυτά .μπόουλινγκ η μπιλιάρδο και γενικά μου αρέσει να ασχολούμαι με αρκετά.
Σας ευχαριστώ και πάλι. Με εκτίμηση Μάριος Μαυρουδής;

 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια :