- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση
Για μεγέθυνση κάντε κλικ πάνω στην κάρτα
samos

Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

ΝΙΚΟΣ ΒΑΚΑΛΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣ​Η

Επειδή ,τουλάχιστον εγώ,(αλλά πιστεύω και ο κ. Νταλαμανής) ,έχω σοβαρότερα θέματα για να ασχοληθώ και επειδή κουράζουμε τον κόσμο και ζητώ συγγνώμη για το μερίδιο ευθύνης μου, δηλώνω ότι είναι η τελευταία μου επιστολή και δεν θα ανταπαντήσω σε ενδεχόμενη νέα του επιστολή, οτιδήποτε και αν γραφεί σε αυτή. Άλλωστε ,αν πράγματι είχε αποκατασταθεί η αλήθεια ,δεν θα χρειάζονταν να ξαναγράψω, αλλά.......δεν υπήρξε αποκατάσταση.
Πάμε λοιπόν. Ξεκινώ με το ότι λειτούργησα αυτεπάγγελτα ,όπως αναφέρει. Η απόφαση είναι της επιτροπής και φέρει τρεις υπογραφές και όχι μια. Πάμε τώρα στο περιβόητο τηλεφώνημα ,το όποιο ήταν με εντελώς φιλική διάθεση εκ μέρους μου και στο όποιο ΠΟΤΕ δεν αρνήθηκα να του πω το πως λειτούργησε η επιτροπή. Του ανέφερα το βίντεο που είχε αναρτηθεί .Κάτι ειπώθηκε εκ μέρους του για το άρθρο 15 Π.Κ ,(γενική αρχή) και του ανταπάντησα ότι υπάρχουν δεδικασμένα με αυτεπάγγελτες διώξεις από βίντεο. Απαίτησε να του τα αναφέρω και απάντησα ότι δεν είμαι υποχρεωμένος να τα θυμάμαι και ας επικαλείστε την ύπαρξη τους η όχι, σε ενδεχόμενη έφεση που θα κάνει αν νιώθει αδικημένος. Καμία σχέση λοιπόν με όσα αναφέρει. Εδώ να συμπληρώσω για να μην θεωρηθεί υπεκφυγή, ότι στο στάδιο Σάμου ήμουν και εγώ παρών, όπως και άλλοι διακόσιοι περίπου θεατές μάρτυρες του γεγονότος. Εκείνος δεν ήταν παρών.

Όσο για το αν φοβάμαι κάτι και τι είναι αυτό, ομολογώ ότι δεν ξέρω τι εννοεί. Κάνω όσο μπορώ καλυτέρα την δουλειά μου, έχω ήσυχη την συνείδηση μου και αν υπάρχει κάτι η κάποιος που πρέπει να φοβάμαι και δεν το ξέρω, ας μου το πει. Πάντως σίγουρα δεν είναι αυτός. Και για να τελειώνουμε με αυτό το θέμα , θα επικαλεστώ τι αναφέρουν τα άρθρα 13 και 14,4 του Δικονομικού Κανονισμού λειτουργίας των Πειθαρχικών Επιτροπών. 13. Αποδεικτικά μέσα είναι η ομολογία, η πραγματογνωμοσύνη, τα έγγραφα, η εξέταση διαδίκων και οι μάρτυρες. Η επιτροπή όμως έχει την ευχέρεια να χρησιμοποιήσει οποιοδήποτε άλλο αποδεικτικό μέσο κρίνει σκόπιμο. Και 14.Πραγματικά γεγονότα, τα όποια είναι πασίγνωστα, ώστε να μην υπάρχει αμφιβολία ότι είναι αληθινά, λαμβάνονται υπ όψιν αυτεπάγγελτα και χωρίς απόδειξη. Στα περί σεβασμού, θα πω μόνο ότι για μένα  σεβασμός είναι αμφίδρομη σχέση.

Σειρά έχει τώρα (ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ), το αστείο του θέματος, η ωριμότητα και η σοβαρότητα ορισμένων να παραδέχονται τα λάθη τους ,ενώ κάποιοι άλλοι (δλδ εγώ),όχι , το ότι γελάνε κάποιοι μαζί μου τα λάθη εκ παραδρομής που εσείς παραδέχεστε και οι πρότεροι βίοι μας. Κατ αρχάς, εδώ σ αυτό το blog, στις 21/6/2012, είπα ότι έχω αναγνωρίσει πολλά λάθη του παρελθόντος και η ενασχόληση μου με την Ε.Π.Σ με έχει βελτιώσει σαν άνθρωπο. Εσείς κ. Νταλαμανή ,που αναγνωρίζεται και τα εκ ΠΑΡΑΔΡΟΜΗΣ λάθη σας, εσείς που είστε σοβαρός ,εσείς που σέβεστε τα θεσμικά όργανα, πότε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ θα καταλάβετε, πότε θα κατανοήσετε ότι εσείς ΔΕΝ ΗΣΑΣΤΑΝ ΠΟΤΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΛΕΓΗΚΑΤΕ. ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΚΑΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΟΝΤΩΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΛΑΘΟΣ. ΔΗΛΑΔΗ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΑΣ. Τόση πια απαξίωση σ ένα τόσο σημαντικό όργανο της ΕΠΣ ,αλλά και σε όλους αυτούς που ψήφισαν ? Είμαι σίγουρος πως όχι. Απλά, ακόμα ένα λάθος!
Με τιμή   Νίκος Βακάλης.

Δεν υπάρχουν σχόλια :