- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση
Για μεγέθυνση κάντε κλικ πάνω στην κάρτα
samos

Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

Συνέντευξη με την αθλήτρια του βόλεϊ και νέο μεταγραφικό απόκτημα της Αναγέννησης Σάμου Αγλαΐα Σκορδά

Η Αγλαΐα Σκορδά γεννήθηκε στην Πάτρα στις 16/4/1991 και σπούδασε στην Ρόδο στο τμήμα Νηπιαγωγών. Ασχολείται με το βόλεϊ από ηλικία 11 χρονών. Αγωνίστηκε στην Πάτρα στη θέση του κεντρικού και στην Ρόδο στην θέση του πασαδόρου. Η Αγλαΐα Σκορδά είναι το νέο μεταγραφικό απόκτημα της Αναγέννησης Σάμου που φέτος θα αγωνίζεται στην Α2 Εθνική κατηγορία γυναικών.
Αγλαΐα σε καλωσορίζω στο SamosSport

1)Γιατί επέλεξες το συγκεκριμένο άθλημα;
Ο πατέρας μου έπαιζε χρόνια βόλεϊ και έτσι ξεκίνησα και εγώ. Ασχολήθηκα και 2 χρόνια με την κολύμβηση αλλά κατέληξα πως το βόλεϊ για μένα ήταν ο έρωτάς μου, γι αυτό και συνεχίζω τόσα χρόνια σε αυτό το άθλημα.

2) Σε ποιες ομάδες αγωνίστηκες :
 Στην Πάτρα έπαιζα όλα μου τα χρόνια στην Α.Ε.Π Ολυμπιάς, και στην Ρόδο για 4 χρόνια έπαιζα στον Ρ.Σ.Φ.Π Τελχινίς.

3) Τι σε έκανε να επιλέξεις την Αναγέννηση ;
Αρχικά να πω πως φέτος με την ομάδα της Ρόδου είχαμε πάει για τα μπαράζ ανόδου στην Σάμο και μείναμε πολύ ευχαριστημένες με την φιλοξενία τους και την οργάνωση που είχαν. Ακόμα και ο κόσμος στα μαγαζιά ήταν κοινωνικός και μας καλοδέχτηκαν. Αυτός ήταν ένας πολύ σημαντικός λόγος που διάλεξα την Αναγέννηση καθώς συνειδητοποίησα πως έχω να αντιμετωπίσω φιλόξενα και υπεύθυνα άτομα που αγαπούν το βόλεϊ και τα παιδιά που ασχολούνται με αυτό το άθλημα. Επίσης θεωρώ πως είναι τιμή μου η πρόταση που μου έκανε η Αναγέννηση να έρθω και να βοηθήσω την ομάδα σε μια τόση σημαντική κατηγορία.

4) Ποια τα ονειρά σου με τη νέα σου ομάδα στο φετινό πρωτάθλημα της Α2;
Εύχομαι αρχικά να έχουμε υγεία πάνω απ όλα ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε μια σωστή προετοιμασία και να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό! Όταν μια ομάδα είναι δεμένη, υγιής και σωστά προετοιμασμένη , θεωρώ πως μπορεί να πάει πολύ ψηλά. Έτσι και εγώ ελπίζω με την καινούρια μου ομάδα να είμαστε αγαπημένες, γεμάτες όρεξη και να μπορέσουμε να δείξουμε μία καλή εικόνα σε αυτό το Πρωτάθλημα της Α2. Θέλω επίσης ο κόσμος να απολαύσει ένα ωραίο θέαμα γεμάτο έντονες στιγμές, για αυτό και πολύ σημαντικό ρόλο παίζει η στήριξη του Σαμιώτικου κόσμου στα παιχνίδια μας.

5) Η καλύτερη και η χειρότερη στιγμή στην μέχρι τώρα καριέρα σου;
Ας ξεκινήσω με την χειρότερη στιγμή. Μία από τις χειρότερες στιγμές στην μέχρι τώρα πορεία μου σε αυτό το άθλημα θεωρώ πως είναι ο τραυματισμός. Πριν 5 χρόνια είχα πάθει ένα 2ο διάστρεμμα στο αριστερό πόδι και αναγκάστηκα να απέχω από τον χώρο για 2 μήνες και ήταν πάνω στην πιο σημαντική φάση του Πρωταθλήματός μας. Πιστεύω πως είναι πολύ σημαντικό να έχουμε την υγεία μας ώστε να μπορούμε να δώσουμε και τον καλύτερό μας εαυτό. Δεν έχω μόνο μια καλή στιγμή στην μέχρι τώρα πορεία μου. Κάθε φορά που κατακτώ την πρώτη θέση στο Πρωτάθλημα με την ομάδα μου είτε στην Πάτρα είτε στη Ρόδο είναι από τις καλύτερες στιγμές. Είναι το σημείο που δικαιώνεσαι για όσα έχεις προσπαθήσει μέχρι τότε.

6) Πέρα από το βόλεϊ με τι άλλο ασχολείσαι , πως περνάς τον ελεύθερο χρόνο σου;
Γενικά έχω ασχοληθεί με αρκετά πράγματα στη ζωή μου εκτός από το βόλεϊ. Όταν ήμουν πιο μικρή είχα ασχοληθεί για 3-4 χρόνια με την μουσική παίζοντας ακορντεόν. Ακόμη είχα ασχοληθεί με τον προσκοπισμό. Τώρα βέβαια τα τελευταία 4 χρόνια είχα δώσει μεγάλη βάση στις σπουδές μου και στο βόλεϊ. Μ αρέσει να πηγαίνω για καφέ, για σινεμά για βόλτα με την παρέα μου. Αυτή τη στιγμή όμως πρωταρχικός μου ρόλος είναι η δουλειά και το βόλεϊ όπου μπορώ να τα συνδυάσω και τα δύο επιτυχώς.

7) Οι στόχοι της νέας σου ομάδας;
Οι στόχοι της ομάδας μας είναι να μπορέσουμε να κάνουμε όσες περισσότερες νίκες μπορούμε ώστε να παραμείνουμε στην Α2 κατηγορία και γιατί όχι και σε μία μεγαλύτερη κατηγορία. Πρέπει να είμαστε όλοι ενωμένοι σε αυτό που κάνουμε να στηρίζουμε ο ένας τον άλλον και να έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα. Επίσης στόχος μας είναι να απολαύσουμε όλη αυτή την πορεία μας σε αυτή τη κατηγορία και να προσφέρουμε όπως είπα και παραπάνω ένα ωραίο θέαμα στο κόσμο.

8) Θέλεις να ευχαριστήσεις κάποιους ανθρώπους που σε βοήθησαν μέχρι τώρα;
Τον πρώτο άνθρωπο που θέλω να ευχαριστήσω μέχρι τώρα είναι τον πατέρα μου . Είναι ο άνθρωπος που μου έμαθε πρώτα να σέβομαι τον εαυτό μου, μετά τον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά είτε συμπαίκτη είτε αντίπαλο και μετά πώς να παίζω βόλεϊ (ήταν ο πρώτος μου προπονητής στα ξεκινήματα μου στο βόλεϊ). Είναι ο άνθρωπος που με έμαθε να είμαι ταπεινή αλλά ταυτόχρονα και «θηρίο» μέσα στο γήπεδο. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω όλους τους προπονητές που είχα στην μέχρι τώρα πορεία μου καθώς έλαβα αρκετά πράγματα από αυτούς! Ακόμη θέλω να ευχαριστήσω και όλους/ες τους/ις φίλους/ες μου που με στήριζαν στον κάθε αγώνα και με εμψύχωναν!
    

Ευχαριστώ πολύ (Νίκος Οικονόμου )

Δεν υπάρχουν σχόλια :