- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση
Για μεγέθυνση κάντε κλικ πάνω στην κάρτα
samos

Κυριακή 9 Αυγούστου 2015

Βόλεϊ: Παρελθόν από την Αναγέννηση η Ανδριάνα Δημητροπούλου

Με ανάρτησή της στο F/B  η Ανδριάνα Δημητροπούλου  ανακοίνωσε  ότι αποχωρεί από την Αναγέννηση Σάμου, ο λόγος της αποχώρησής της όπως   αναφέρει είναι η ηθική και η  προσωπικής της  προσβολή που δέχτηκε από άτομο μέλος  της διοίκησης της ομάδας. 
Διαβάστε την ανάρτηση Ανακοίνωση αποχώρησης στο F/B:
Αποφάσισα σήμερα να προβώ σε αυτή την ανάρτηση με αφορμή ένα τηλεφώνημα που δέχτηκα από μια συμπαίκτριά μου όπου και διαπίστωσα ότι τον τελευταίο καιρό διαδίδονται ανακρίβειες, ψεύδη καθώς και αισχρές δικαιολογίες από ηγετικό πρόσωπο του τμήματος volley για την απουσία μου από την ομάδα. Δηλώνω λοιπόν και δημόσια ότι από τη νέα σεζόν δεν θα συμμετέχω στο τμήμα volley της Αναγέννησης Σάμου με καμιά ιδιότητα (παίχτρια κ ' προπονήτρια) και ο λόγος της αποχώρησης μου είναι η ηθική κ' προσωπική προσβολή που έχω δεχτεί από άτομο της διοίκησης, το οποίο δεν είχε καν το θάρρος να εκφράσει τις οποιεσδήποτε σκέψεις του σε εμένα πάρα αρκέστηκε στο να με σχολιάζει σε τρίτα και τέταρτα πρόσωπα με επιχειρήματα και γεγονότα πλασμένα στην σφαίρα της φαντασίας του... Επίσης, ξεκαθαρίζω ότι ουδέποτε τέθηκε θέμα αμοιβής μου ως παίκτρια της Αναγέννησης καθώς όλα τα χρόνια συμμετέχω αφιλοκερδώς και επιθυμία μου ήταν να πράξω το ίδιο και τη νέα χρονιά στην Α2' Εθνική. Τέλος θέλω να τονίσω ότι ο "πρόεδρος" της ομάδας γνωρίζει για την απόφαση αποχώρησης μου από 15/07/2015 και από τότε κανένας δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μου για να λυθεί το οποιοδήποτε πρόβλημα (αυτό κάτι σημαίνει για μένα...). Κλείνοντας θέλω να ευχαριστήσω πολύ όλα "τα παιδιά μου" που είχα αυτά τα χρόνια στις Ακαδημίες καθώς και τους γονείς τους που μου τα εμπιστεύτηκαν και να τους ευχηθώ υγεία στη ζωή τους, πολύ εργασία και τύχη ώστε να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα!

Και για να μην παρεξηγηθώ ότι ξεχνάω θέλω να ευχαριστήσω όλες τις συμπαίκτριές μου για τις ωραίες στιγμές που ζήσαμε αυτά τα τρία χρόνια και να τους ευχηθώ καλή συνέχεια σε ότι και αν κάνουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια :